De ce slăbănoagă? De ce acest blog?

De ce slăbănoagă?

Pentru că aşa m-am născut şi aşa sunt fără a ţine diete, fără a încerca în vreun fel să-mi schimb greutatea corporală.

Sunt şi am fost mereu o fată cu o greutate poate mai mică decât cea considerată normală pentru înălţimea mea.

Tocmai deeacea sunt împăcată de ceva timp, mai mult sau mai puţin, cu felul în care sunt şi nu mi-e frică să spun că sunt slăbănoagă!

De ce acest blog?

Deoarece mereu aud şi văd problemele celor ce vor să scadă în greutate dar niciodată nu se pune accentul şi pe problemele de natura creşterii în greutate sau a menţinerii ei!

Consider că nu sunt singura cu aceste probleme şi aştept feed-back din partea fetelor ca mine.

🙂

Leave a Reply

