Vorbe des auzite

Vai ce mică eşti!

Ce uşor te pot ridica!

Cât de slabă eşti!!

Tu te îmbraci de la copii sigur…

Cât de des v-aţi întâlnit cu vorbele aceastea?

Mie mi s-au spus de câteva ori în viaţă, mai ales după ce mă “cântăreau” oamenii din priviri sau chiar ridicându-mă de la sol. Astfel, ei deveneau un cântar uman! În timp te obişnuieşti, fiind acum chiar amuzant cum mă cred ei un sac de sare! Şi poate chiar sunt cât unul cu plus sau minus… hihi.

Desigur acum poate te gândeşti şi la întrebările pe care le primesc deobicei dar acela va fi alt subiect.

Crede-mă, m-am întâlnit cu tot felul de expresii legate de greutatea mea în special şi nu numai. Asta mă face acum să râd pentru că mereu aud altceva, la care nu m-aş fi gândit niciodată.

Cred că faptul că nu mă străduiesc să fiu aşa nu mă face să mă gândesc prea mult la cum mă percep ceilalţi.

E mai bine aşa.

Mă străduiesc pentru alte lucruri ce merită mult mai mult!

Leave a Reply

